Müşteri hesapları

Bir hesap açmak

Henüz VKF Renzel online mağazası üzerinden bir sipariş vermediyseniz, o halde işe yeni bir online müşteri hesabı açarak, çok basit bir şekilde başlayabilirsiniz. Daha önce telefon, faks veya posta gibi alternatif yöntemlerle mağaza kullanmış olsanız bile bu işlemi yapmalısınız. Müşteri verilerinin otomatik transferi burada geçerli değildir. “Hesap“ menüsü içinde bulunan “Kayıt“ sekmesinden kayıt özelliklerini seçin. "Hesap" bölümü sayfanın üst kısmında yer alır. Ya da doğrudan aşağıda yer alan linki tıklayabilirsiniz.
Online Hesap Aç »
Alternatif olarak, size uygun sadece sipariş sürecinin bir parçası olarak bir hesap oluşturabilirsiniz. Online alışveriş kaydı yoluyla alınan siparişlerde müşteri kaydı yaptırmanız zorunlu değildir, ayrıca kayıt olmadan bizimle irtibata geçebilirsiniz ancak müşteri hesabının sağladığı avantajlardan yararlanamazsınız.

 

Bir müşteri olarak giriş ve çıkış yapmak

Giriş
Sayfanın üst kısmında bulabileceğiniz “Hesap“ menüsünden her zaman giriş yapabilirsiniz. Alternatif olarak sadece şu linki kullanabilirsiniz:Müşteri olarak kayıt ol »
Alternatif olarak, sadece sipariş sürecinin bir parçası olarak rahatlıkla giriş yapabilirsiniz.

Üyeliğin İptali
Basitçe sayfanın üst kısmında yer alan "Üyeliği iptal et" linkine tıklayın. Alternatif olarak, şu bağlantıyı tıklayabilirsiniz:
Alternatively, select the following link: Şimdi Çıkış Yap »

 

Giriş bilgilerinin unutulması

Şifrenin Unutulması
Hesap şifrenizi unutmanız durumunda, kolayca yeni bir şifre ayarlayabilirsiniz. Basit bir şekilde sayfanın üst kısmında yer alan “Hesap“ menüsü altında yer alan "Şifreyi Unuttum" linkini tıklayın veya sipariş işleminin bir parçası olarak kayıt formunu kullanın.
Alternatif olarak şu linki de tıklayabilirsiniz: Şifreyi unuttum »
Orada görüntülenen alana e-posta adresinizi girin ve "Şifre İste" linkine tıklayın. Size hemen otomatik olarak bir bağlantı içeren e-posta göndereceğiz. Bu linke tıklayarak hemen yeni bir şifre ayarlayabilirsiniz (en az altı karakter).
Size mail olarak gönderilen bağlantının sadece istek aktive edildikten sonra altı saat boyunca şifre değiştirmek için aktif kalacağını unutmayınız. Yeni bir parola girmenizin ardından oturum otomatik olarak açılacaktır.

 

E-posta adresinin unutulması
Eğer sistemimizde kayıt için kullandığınız e-posta adresinizi unuttuysanız aşağıdaki seçenekleri kullanılabilirsiniz. Şayet daha önce kayıt olup olmadığınız konusunda emin değilseniz sadece "Bir hesap oluştur" formunu kullanabilirsiniz ve yeni bir hesap oluşturmak için e-posta adresinizi kullanın. Adresiniz daha önce kaydedilmişse, sistem tarafından bu bildirilecektir. Şayet adresiniz kayıtlı değilse, o zaman kolayca hemen yeni bir hesap açabilirsiniz. Şayet bir müşteri hesabınızın olduğuna eminseniz ve bu hesabı kullanmaya devam etmek istiyorsanız ancak e-posta adresinizi hatırlamıyorsanız lütfen pazarlama@vkf-renzel.com.tr adresi üzerinden bizimle irtibata geçiniz. Hâlihazırda bir hesabınız varsa, size e-posta kanalıyla kullanıcı adınızı göndereceğiz. Ancak size herhangi bir parola göndermemiz mümkün değildir.

 

Müşteri verilerinin güncellenmesi

Erişim bilgilerini değiştirme
Müşteri hesabının bir parçası olarak ayrı ayrı şifrenizi değiştirebilirsiniz. Sayfanın üst kısmında yer alan "Hesap" menüsünü kullanarak “Hesabım“ sekmesinden giriş yapabilirsiniz. Bu menü altında yer alan “Giriş Verileri“ sekmesinden şifrenizi değiştirebilirsiniz.
Alternatif olarak bu bağlantıyı kullanabilirsiniz: Şifre değiştir »

Şayet şifrenizi unuttuysanız, şu linki tıklamanız gerekmektedir: Şifremi unuttum »

Oturum açmak için kullanılan e-posta adresini manuel olarak değiştiremezsiniz. Bunu yapmak için pazarlama@vkf-renzel.com.tradresinden bizimle irtibata geçiniz.

 

Adres değiştirme ve ekleme
Fatura adresiniz ve çeşitli muhtemel teslimat adreslerinizi hem değiştirebilir hem de müşteri hesap bölümü aracılığıyla başka ekleyebilirsiniz.
Sayfanın üst kısmında yer alan "Hesap" menüsünü kullanarak “Hesabım“ sekmesinden giriş yapabilirsiniz. Fatura adresini değiştirmek için FATURA ADRESİ linkini tıklamanız veya teslimat adresinizi eklemek veya değiştirmek için TESLIMAT ADRESİ
linkini tıklamanız gerekir.
Adreslerde yapılan her türlü değişiklik bir sonraki siparişiniz içinde geçerli olacaktır.

 

Sipariş Geçmişi

Herhangi bir zamanda "Sipariş Geçmişi" sekmesi altında geçmiş siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz. Bu sekmeye sayfanın üst kısmında yer alan "Hesap" menüsünü kullanarak “Hesabım“ sekmesinden ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak bu bağlantıyı kullanabilirsiniz: Sipariş Geçmişi »

 

İstek Listesi

İlgilenilen ürünler, istek listesinin bir parçası olarak “saklanan“ olarak bekletilebilirler. Bu özellik “istek listesine ekle“ olarak bilinir ve ürünler sayfası içinde yer alan “Sepete Ekle“ sekmesi altında yer alır. Bu özelliği kullanabilmek için giriş yapmış olmanız gerektiğini unutmayın.
İstek listenize sayfanın üst kısmında yer alan “Hesap“ menüsü altında yer alan “İstek Listesi“ sekmesinden veya müşteri hesabınız içindeki “İSTEK LİSTESİ“ sekmesinden ulaşabilirsiniz. Alternatif olarak bu bağlantıyı kullanabilirsiniz: İstek Listesi »
Tüm ürünler istek listesi ile kontrol edilebilir. Bu sayede rahatlıkla istek listesinde bulunan ürünleri sepetinize ekleyebilir ve siparişinizi gerçekleştirebilirsiniz.